Stadsteam Back Up > Over ons > Complimenten en klachten

Complimenten en klachten

De stadsteammedewerkers doen elke dag hun best om jou zo goed mogelijk te helpen. Ben je ergens tevreden over, dan horen we dat graag. Maar het kan voorkomen dat er dingen gebeuren die jij als onjuist of onterecht ervaart. Ook dan gaan we graag met je in gesprek over je klacht om te kijken of we samen tot een oplossing kunnen komen.

Niet tevreden? Meld het ons!

We vinden het belangrijk om de dienstverlening van het stadsteam te blijven verbeteren en te leren van wat niet goed gaat. Als je niet tevreden bent, kun je ons dat melden door middel van een signaal of klacht. Dat kan op verschillende manieren. Hieronder lees je de verschillende mogelijkheden.

Klacht indienen bij Stadsteam Back Up

Je kunt je klacht indienen via dit formulier. Je kan ook een brief sturen met je klacht naar:
Buurtteamorganisatie Sociaal Utrecht
Beneluxlaan 2
3527 HT Utrecht

Je zal dan worden uitgenodigd voor een gesprek. Komen jullie er samen niet uit dan kun je contact opnemen met Quasir. Quasir is een onafhankelijk expertisecentrum voor klachten in de zorg- en welzijnssector.

Komen jullie er samen niet uit dan is er de mogelijkheid om je klacht bij een externe klachtenbehandelaar in te dienen. Je kunt da contact opnemen met Quasir. Quasir is een onafhankelijk expertisecentrum voor klachten in de zorg- en welzijnssector.

Hulp bij indienen klacht

Wil je hulp bij het indienen van een klacht of de klachtafhandeling? Dan kun je voor onafhankelijke cliëntondersteuning terecht bij U Centraal. Meer informatie hierover vind je op www.u-centraal.nl.