Stadsteam Back Up > Over ons > Complimenten en klachten

Complimenten en klachten

De medewerkers van het Stadsteam Back Up doen hun best je zo goed mogelijk te helpen. Doe we het goed? Dan horen we dat graag. Is er iets is waarover je ontevreden bent? Dan proberen we dat het liefst meteen op te lossen. Dat kan op de volgende manier.

In gesprek

Je kunt je klacht doorgeven aan je trajectbegeleider of aan de teamleider van het Stadsteam Back Up. We proberen dan in een gesprek met jou, je trajectbegeleider en de teamleider het probleem op te lossen.

Klacht indienen

Is het probleem na een gesprek niet opgelost? Dan kun je een klacht indienen via het onderstaande klachtformulier of door een mail te sturen aan klachten@stadsteambackup.nl.

Wij gaan eerst zelf met u in gesprek, onderzoeken wat er aan de hand is en bekijken of we er samen uit kunnen komen. Is dit niet het geval en blijft u ontevreden, dan kunt u een klacht indienen bij een klachtenbemiddelaar of externe klachtencommissie.

Hulp

Wil je hulp bij het indienen van een klacht of de klachtafhandeling? Een onafhankelijke klantondersteuner van U Centraal kan je hierbij begeleiden. Dit is gratis.

Kosten

Het indienen van een klacht is gratis.

Lees in deze PDF de hele Regeling klachten en complimenten

Klachtenformulier