Complimenten en klachten
De medewerkers van het Stadsteam Back Up doen hun best je zo goed mogelijk te helpen. Doe we het goed? Dan horen we dat graag. Is er iets is waarover je ontevreden bent? Dan proberen we dat het liefst meteen op te lossen. Dat kan op de volgende manier.
In gesprek
Je kunt je klacht doorgeven aan je trajectbegeleider of aan de teamleider van het Stadsteam Back Up. We proberen dan in een gesprek met jou, je trajectbegeleider en de teamleider het probleem op te lossen.
Klacht indienen
Is het probleem na een gesprek niet opgelost? Dan kun je een klacht indienen door een mail te sturen aan klachten@sociaal.buurtteamsutrecht.nl met vermelding van Stadsteam Back Up.
Wij gaan eerst zelf met u in gesprek, onderzoeken wat er aan de hand is en bekijken of we er samen uit kunnen komen. Is dit niet het geval en blijft u ontevreden, dan kunt u een klacht indienen bij een klachtenbemiddelaar of externe klachtencommissie.
Hulp
Wil je hulp bij het indienen van een klacht of de klachtafhandeling? Een onafhankelijke klantondersteuner van U Centraal kan je hierbij begeleiden. Dit is gratis.
Kosten
Het indienen van een klacht is gratis.